5_erkek_annesi çok geçmiş olsun, umarım ilaçla kasılmalar geçer de beybi de siz de hastane stresine girmezsiniz, ben de bi endişelendim, detaylıda bir şey çıkmadı ama o an bi toplanma da olmamıştı zaten, doktora gittiğimde ilk işim bunu sormak olacak, teşekkür ederim 🌼