2KizAnnesi03 https://ibb.co/1SvJY6n Kizlar Rabbime şükür az evvel testi yaptım 30-40 saniyede pozitif oldu 🌸🩷🌸🩷🌸 @Lafmacun__ @icmimaranne @G12s_18 @Busraaaakkk @1oglanannesi @Nurbl @Grimsi @Zeyneppp16 @YyyyYasemin @Demem @sumbul2509
G12s_18 2KizAnnesi03 Ayy çok mutlu oldum beraber bekleriz kuzum Kasım Aralık anneleri olarak post açtım 🥰♥️
Busraaaakkk 2KizAnnesi03 yaa çok mutlu oldum hayırlı olsunnnm sağlıkla kucağınıza alın insallah benim bat 13 kasıklarımda ağrı ve bel ağrısı var gecikme olana kadar test yapmayı düşünmüyorum bende
2KizAnnesi03 bella_xx teşekkür ederim canımmm 🩷🩷 Kasıkta ve yumurtalıklarda batma hissi kasık bölgesinde hafif ağrılar Adet sancısına benzer ama daha hafif kramplar Göğüslerde hassasiyet (özellikle bastırınca hissediliyor) Zamanla artan göğüs ağrısı Göğüste kaşıntı ve bazen sertlik hissi Göğüs ucuna temas edince hassasiyet artışı Vajinada batma hissi Beyaz ve hafif vajinal akıntı (bazen sümüksü, bazen krem kıvamında) Sık idrara çıkma / idrarını tutamama hissi Karında şişkinlik ve gaz hissi Alt karında baskı veya ağrı Karında kramp ve ishal (özellikle BAT’a yaklaşırken) Aşırı iştah / sürekli acıkma hissi Sürekli esneme ve yorgunluk hissi Boğaz ağrısı (hastalık olmadan) Mide bölgesinde doluluk / baskı hissi 18 Adet öncesi kramp hissinin ani şekilde kaybolması
Slmcnmyeniben 2KizAnnesi03 bu belirtilerin çoğu var bende de şuan pazartesi kan verdim negatif çıktı hala adet olmadım inşallah bende hamileyimdir dua edin lütfen 🤲🥺
hamileligim 2KizAnnesi03 öncelikle hayirli olsun 🤍 belirtilerle alakalı bir sey sorabilir miyim? Göğüs hassasiyeti âdet gününüze doğru artti mi yoksa daha mi azaldi?
tugbanayr 2KizAnnesi03 göğüs ağrısı hariç %80 i bende var ama daha reglime 6 gün var kan testinde çıkar mı 🥹
2KizAnnesi03 Busraaaakkk içimdeki his hep cumayı söylesi belki mübarek gün diye 🌸🥰 Elhamdulillah Allahım hepimizin umudunu doldursun 🩷❤️
icmimaranne 2KizAnnesi03 keşke bende seninle bugünü bekleseydim hamişlerin duası kabul olurmuş bizim içinde dua et bakalım bat 13 belki mucize olur 🌸
Grimsi Slmcnmyeniben canım bende pazar vermistim negatifti 1.1 di pazartesi verdiğim de 8.2 çıktı inşallah seninde öyledir bat 13 du benim bu arada
2KizAnnesi03 Wonderful34 biraz erken yapmışsın ❤️❤️ ben bata 2 gün kala yaptım sende tekrar yap inşallah vardır 🦋
Slmcnmyeniben 2KizAnnesi03 benim çok gecikti zaten düzensiz olan biriyim pcos da var en son 1 Şubat’ta olmuştum 🥲
Lafmacun__ 2KizAnnesi03 ay inanamıyorummm çok sevindim çiçeğimmm hayırlı olsunn sağlıkla al kucağına inşallahhh yumurtlama ne zamandı seninnn ve kann verdinnn mi
Nurbl Çok sevindimm canım hayırlı uğurlu olsun gönlündeki cinsiyet olur inşallah sağlıklı şekilde 🥰🥰🥰 herşeyi tek tek not almana bayıldımmmm