oglussannesiiii Kızlar dün saçlarımı amonyaksız bitkisel boyayla saçlarımı boyadım kokusuzdu boya ve cam açık şekilde diplerime değdirmeden saçlarımı boyadım bir sıkıntı olur mu boyayabilirsin demişti doktor o yüzden boyadım ama içim içimi yiyor şu an
Nilayy95 oglussannesiiii saçımı 12.haftadan sonra açıp, bu zamana kadar 2 kere boyadım. İlk gebeliğimdede boyadım, lütfen canınızı sıkmayın
nesli5154 oglussannesiiii bence keşke yapmasaydınız doktor demiş olabilir ama bazende bazı şeyleri yapmamak önemlıdır tabıkıde inşallah birşey olmaz çok olucağınıda sanmam ama bu tereddüt bile insanı huzursuz eden birşey
oglussannesiiii nesli5154 diplerim siyahtı uçları bakırdı bayağı uzamıştı çok kötü görüntü vardı kendi saç rengime boyadım dibime değirmeden
nesli5154 oglussannesiiii gönlünüzü ferah tuttun olmaz Allahın izniyle rabbim sağlıklı kucağınıza almayı nasip etsin