Herkese merhaba 🫶🏻 burada o kadar çok pozitif doğum hikayesi okudum ki bana çok iyi gelmişti. Şimdi de ben yazmak istedim. 34 haftalık kontrole gittiğimde bebişimin erken gelebileceğini söyledi doktorum. Bu aralıkta düzenli kontrollerine gidiyordum. Doğumundan 2 gün önce nişanım geldi.Tam 35.haftada sabah uyandığımda suyumun geldiğini farkettim. Hafif hafif sancılarımda vardı ama dayanılmayacak gibi değildi.Ama bir gün öncesinde adet olacakmış gibi belim çok ağrıdı. Önce suyumun takibini yaptım. Çünkü akıntıya da benziyordu.Düzenli olarak sızıntı şeklinde geliyordu. Zaten o şekilde su olduğunu anladım.Sonra kasılmaların dakikasını tuttum o da düzenli gelmeye başladı. Sonrasında doktorumu aradım zaten hemen gel dedi. Ben hastaneye gittiğimde 2-3 cm açıklığım vardı sancılarımda neredeyse 3-4 dakikada bire düştü. 2 saat sonra tam açıklığa ulaşmıştım. Benim şansım açılmamın çok hızlı ilerlemesi oldu. Yaklaşık 5-6 kere ıkındıktan sonra bebişim dünyaya geldi. Bu süreçte doktorum ve ebem çok iyiydi. En büyük şanslarımdan biri de buydu. Kasılmalar anında yapamıyorum dedim ama en son ıkındığımda sonsuz bi güç geldi. Ve doğurabildim. Çok az da dikişim oldu ama bundan korkmayın zaten hissetmiyorsunuz. Bebeğim çıktığı an bütün acılar bittti. Sadece o an doktora ve ebeye çok iyi kulak verin onların yönlendirmelerini iyi dinleyip çok iyi nefes kontrolü yapın.Allah herkesi bir avazda kurtarsın inşallah..