Kızlar merhaba. 14 haftalık hamileyim. 78 ile hamile kaldım şu an 74e düştüm. Midem çok bulanıyor ve yanıyor hiçbir şey yiyemiyorum sadece kahvaltı yapabiliyorum. Sürekli kilo vermeye başladım. Doktor kontrolüme de 2 hafta var daha. Bebeğim beslenebiliyor mudur bir sorun olur mu acaba çok endişeliyim