Seyma27 hayırlısı olsun inşallah bn de ilk doğumda akşam sancım başladı yavaş yavaş sabah Nisan geldi 9 gibi 11 de 5 cm açıklık vardı eve geldim 13:15 de kızım oldu doğum çok zor olmadı kesi atılması sikintiydi oda mecbur kaldı zaten deprem oluyordu deprem zamanıydı doğumum bn doğuma girdiğim de 5.6 deprem olmuştu