Ofinisss İşe gideceğim ama her sabah mide bulantısı ve kusma ile uyanıyorum. Ne prilam ne kraker ne salatalık artık işe yaramıyor :((( Yine de hayat güzel, sabahınız çiçek gibi olsun…
anneoluyorumm13 Ofinisss günaydın bende birazdan işe gideceğim benimde siyatik problemim var sol ayağım topallıyor 25. Haftadayım genede hamile olmak güzel 💕🎀🌸
Sedset Ben de de vardı aynısı ne zaman 32 raporuna çıktım hepsi kesildi 🤣💃 benim ki tamamen psikolojikmiş dün aradılar ilk defa 2 aydır o kadar rahattım ki iş yapmamı teklif ettiler bir de can sıkıntısı baş ağrısı uykumu kaçırdılar 😠😠
Sedset Ofinisss göz açıp kapayıncaya kadar geçiyor emin ol zaman o kadar hızlı geçti ki şimdi son 34 gün 🥰
Aacemianne Ofinisss sizin ne kadarlık bebiş. Benimde bulantım yoktu. 3-4 gündür yatıyorum kalktığımda başlıyor
Ofinisss @Aacemianne Benim 3 aylık ilk iki buçuk ay bulantım vardı, şimdi şiddetli kusmalar yaşıyorum
Aacemianne Ofinisss ilk hamileliğimde ilk 4 ay sürmüştü her sabah rutindi. Bunda sadece bulantı vardı kusmuyordum. 2.5 aylık şuan ve dediğiniz gibi şiddetli kusma başladı. Aniden oluyor. Size de çok geçmiş olsun. İnşallah kısa sürede geçer hepimizinki 🤲🌸