Lilo128 Kızlar benim 1 ay önce kimyasal gebelik oldu ondada en başında şiddetli ishal yaşamıştım sonra beta değerim yükselmişti. Bu ayda şiddetli ishal yaşıyorum acaba tutunmaya çalışma belirtisi olabilir mi bu? Yaşayan hatırlayan var mı?