Princess_momm evet canım muhtemel doğu. Sancısı bende iki gün önce doğum yaptım 2. Doğumun ve her ikiside 5 dakikada bir geldi . Gittiğimde ikisinde de 5 cm açıklık vardı ve çok kolay doğum oldu ..
Vaktin var hazırlanıp git tarif etttiğin şekilde gittim bende ..
Nişan geldiği bilmiyorum ama herkeste gelmeye biliyo bende hep geldi ama yakın arkadaşımda gelmedi ve üstelik 43 . Haftada doğum yaptı ona rağmen sadece sancıyla gitmişti