14082014 34 haftalık hamileyim diş ağrısından uyuyamıyorum. Diş acile gitsem birşey yaparlar mı? Resmen ağladım ağrısına
Happyka 14082014 evet antibiyotik verirler , evde karanfil varsa çiğneyip ağrıyan dişin üstüne koyun geçiyor
Sevinc44 14082014 karanfil yağı alabilirsiniz ya da karanfil evde varsa kullanın. Tuzlu suyla gargara yapabilirsiniz.
aslanmommy 14082014 sumak kaynattim ben tuz atıp onla gargara yaptım ve karanfili de kaynattim ikisini agridikca kullandım onlar mi geçirdi bilemiyorum şimdi diş ipi kullanıyorum ve düzenli fircaliyorum ağrı yok şükür ama lokal anesteziyle doktor izin veriyor çekime falan
Sevinc44 14082014 yurtdışında yaşıyorum buradaki doktor bana dişlerin arasını diş ipiyle iyi temizlememi, diş etlerini iyice fircalamami, normalde 1 dk fırçalıyorsam 3 4 dk fircalamami söyledi. İnanılmaz rahatladım. Aynı sorunlar vardı bende de
aslanmommy Sevinc44 benim de dişim ağrıyordu doktordan izin aldım işlem yaptırmak için kadın doğum verdi ama dişçi sizin dediğiniz gibi diş ipi kullanmamo düzenli fircalamami önerdi çok şükür ağrı yok şimdi
Sevinc44 aslanmommy @14082014 evet aslında yapabilirler ama Dr bana dedi bebek de sen de strese gireceksiniz. Anestezi alacaksın, antibiyotik kullanacaksın. Sadece bunlari yap dedi. Gerçekten çok şükür şimdi iyiyim. Umarım sizlere de şifa olur 🙏🏻❤️