Kk1234 yani mecbur kalınan durumlarda kullanılması gerekiyor çünkü enfeksiyon ateşe dönerse erken doğma sebep verebiliyor ya da Allah korusun erken bebek kaybına sebep verebiliyor, ilk doğumum erken olmuştu benim enfeksiyondan. Sonra kızıma hamile kaldım dokuz haftalıkken bir başladık doğuma gelene kadar dört kutu antibiyotik kullandım bir dünya antibiyotik iğne yedim. O yüzden eğer doktor verdiyse kullanman gerekiyor zaten agumentın hem hamilelik hem emzirme döneminde kullanılabilen ilaçlar arasında ben şu an and sütü veriyorum ve kullanıyorum