elifseda53 erken doğumla ne alakası var ya bebiş hareket ediyor bundan daha normal ne olabilir😂😂 benim ilk gebeliğim 18+2 den beri her gün çok hareketli olan bi oğluşum var 35+4 teyiz hala aynı fıkır fıkır dans ediyor içerde😂doktorum hareketli bebek severiz her doktor hareket ister diyor çünkü hareketsiz kalsa korkarız gayet normal yani