dmelda4- Hamilelik testinde çok silik bir çizgi çıktı negatif sandık bugün tesadüfen bir arkadaşıma söyledikten sonra fotoğraf atınca pozitif dedi doğru mudur hamilemiyimdir
Ruruu dmelda4- ben de silik cizgiyle ogrenmistim pozitifti ama en dogrusu kan sonucunda cikar testler yaniltabiliyor
1Busraaa dmelda4- sen benim testimi görsen varya çizgi görmezsin hayalet çizgi gibi o kadar silikti bir kaç test yaptım sonra kan vermeye gittim pozitif çıktı
1Busraaa dmelda4- hayır o başlangıç çünkü daha yeni oluşuyor bit kaç gün sonra tekrar ver hayırlı olsun bu arada canım 🥰😘
dmelda4- nurssmom benim ilk hamileliğimde 8 haftada bebeği kaybettik o yüzden korkuyorum beta inşallah yükselir diye düşük olması sıkıntı değil demi