Kızlar salı (35+3 te) kontrolüm vardı. 2 hafta önce kendi doktorum yıllık izindeydi farklı doktora göründüm. Sorun yok haftasıyla uyumlu diyip hiçbir islem yapmadan gönderdi. Salı kendi doktoruma gittim ve geç kalmışsın diyip tahlil istedi. 5 tüp kan verdim idrar tahlili verdim NST ye girdim ve beni anestezi doktoruna yönlendirdi. Anestezi doktoru onay verdi ameliyatıma. İlk dogumum sezaryen olduğu için buda sezaryen olacak. Ultrasonda bebiş 36+5 haftalık görünüyor dedi ve ayın 22 sine ameliyat günü verdi. 22 sinde ben tam 37+2 olucam. 16 sında ara kontrol olacak son kez. Bir yandan heyecanlıyım bir yandan erken mi acaba diye düşünüyorum. 38 i bekler sanıyordum ama ultrasona göre ilerledi sanırım. 2. Sezaryenini olmuş olanlar kaçıncı haftada oldunuz veya olacak olanlar kaçıncı hafta için gün aldınız ? Bebişlerin gelişimi nasıldı bu haftalarda? 🌻