nurisssko Kızlar son günler mi geçmiyor bana mı öyle geliyor yaaa… iyice ağırlaştım artık doğurmak istiyorum sizde durumlar nasılll
Busraa32 nurisssko 40+2 den selam hala doğmaya niyeti olmayan bir küçük bey taşıyacak gücü kalmayan anası 😂
Ohmondieu 36+2 ben de. 38de biter sanıyordum ama bitmiyormuş demek ki 🥹 Benim bebiş dönmedi bile nasıl normal doğuracaksam.. 41e kadar yolu var diyorlar ama insan bir an önce kavuşmak istiyor🥹 Allah bir avazda kurtarsın hepimizi🥰
nurisssko Ohmondieu valla bende 38 de biter sanıyordum da yokkkk bitmiyormuş :)) benimde geç döndü biliyor musun baya takmıştım dönmicek diye bigün muayene de dönmemiş dimi hala dedim hayır dönmüş dedi doktor ne sevinmiştim hiç beklemiyordum:) sağlıkla alalım kucağımıza insallaaah 💖💖💖
Ebru_ebru nurisssko Sağlıkla kucağımıza alalım nasıl gelmek isterse artık önemli olan sağlıkla kavuşmak ☺️☺️ 30 dan sonrası yavaşladı sanki zaman bana mı öyle geliyor bilmiyorum ama 🤷♀️
Wkubrq nurisssko 35+4 oldum ümidimi kestim dönmeyecek diye bunu gördüğüm iyi oldu umarım benim oğluşum da döner 🫠🥹
nurisssko Ohmondieu ay bu kıslar yaaa :)) benimkide kız.geç döner yüzünü göstermez gelmez hadi bakalım başladık şimdiden :))
nurisssko Ebru_ebru evet aynen öyle :)) şey galiba bide eksikler falan bitiyor artık yavaştan sadece doğmasına odaklanıyoruz ondan da olabilir bitti mi sizinde hazırlıklar :)
Ebru_ebru Ohmondieu hahaha 😂😂 benim çocum da kafası sağda ayaklar solda elini yüzüne kapatmış duruyordu en son 😂😂
Ohmondieu nurisssko Evet yüzünü de göstermiyor yaa😂 Yan profilden aldık en son. Ondan önce hiç alamadık ayaklarını çekmiş yüzüne 🙀
Ohmondieu Doktor kordonu yukarıda tutuyor falan dedi son kontrolde belki onunla alakalı olabilir. Haftaya tekrar gideceğim umarım döner artık🥹
Ebru_ebru nurisssko Evet hazırlıklar bitti çok şükür ama tamamen temizliğimi bitiremedim maalesef camlar kaldı onları da halletsem tek olduğum için zorlanıyorum maalesef 🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Ohmondieu Ebru_ebru aynısı valla 😂 neyse bakalım onlar ne isterse neyi tercih ederse o yoldan gideceğiz mecbur 🤷🏻♀️
nurisssko Ebru_ebru yaa ben anneme çok yakın olduğum için sağolsun ablam annem halletti herşeyi Allah yardımcınız olsun ama son zamanlar artık camlarda kalsın bence boşverin :( ya da eşinize falan yaptırsanız hiç tehlikeye atmayın kendinizi💖
Ohmondieu Ebru_ebru Cam silmek gibi tehlikeli işlere girişme bence🥹 Kimse o durumda seni yadırgamaz inan. Hep bebeğini hem kendini yorma. Bırak dağınık kalsın ☺️