Kızlar bugün doktor kontrolüm vardı, şu âna kadar hiç böyle tedirgin olmamıştım aynı durumu yaşayan varsa lütfen beni rahatlatabilir mi🥺 Plasentam yaşlanmaya başlamış ve amniyon sıvısı sınırda dedi doktor. Bol su, havuç suyu, elma suyu iç 3 gün sonra tekrar gel yakın takibe alacağım dedi. Nst çok şükür güzel çıktı bir problem yok, herhangi bir gelişim geriliği de yok kilosu boyu haftasıyla uyumlu ama suyu düzelmezse ve suni sancıya uygun değilsen erkenden sezeryanla almamız lazım dedi😥 Benim gibi bu durumu yaşayıp vaktinde sağlıkla doğuran var mı lütfen beni bi aydınlatın🥺🙏