newmommmyy2 queenanne1 evet evet her duygu bir arada insan çok garip oluyor en zor ama en güzel bekleyiş 😍😍
Aysenurs5 newmommmyy2 of zaman hem çok hızlı geçti hemde hiç geçmiyor 😫 37 haftalığım ama artık gelsin istiyorum içimde sürekli bir endişe korku var 40a kadar nasıl bekleyeceğim bilmiyorum sanırım kafayı yemek üzereyim 🫠
newmommmyy2 Aysenurs5 kız stres yapma bebişin eşyalarıyla evle uğraş sürekli geçiyor zaman valla zaten bu haftadan sonra heran doğabilir bebişlerimiz ona odaklan 😍😍❤️