Ayy hiç bugünlere geleceğimi düşünmemiştim zaman hiç geçmiyordu resmen şimdi şurda doğuma 2-3 haftam kaldı kızlar ilk bebişim olucak birde korkuyorum herşey hazır ama sanki hiçbir şey hazır değil doğunca dımdızlak kalıcak hiçbişey yapamıcak bildiğim herşeyi unutacak gibi hissediyorum 🥹🥹🥹 sizler napıyorsunuz son haftalarınızda nasılsınız 💗