Sedset Merhaba hanımlar merak ettim şey bu ciğer geliştirici iğne ne zaman ve neye göre uygulanıyor acaba
EsoMom_ Sedset erken doğum riski olanlarda yapılıyor benim yengem 28 haftada sancıları vardı nstye bağladılar yüksek çıkınca akciğer geliştirici iğne yaptılar çok şükür yine normal günün de doğdu :)
Serrasmsk Sedset 36 da suyum nişanım geldi 12 saat arayla 2 doz yaptılar doğuma alındım. En son ciğerler açılıyor gelişiyor ondan önemli
Bebegim3444 Sedset erken doğum riskim Olduğu için 30. Haftada iki doz olarak vuruldum. İyikide vuruldim erken geldiler yoksa daha uzun süre kuwezde kalicaklardi.
Sedset Teşekkür ederim istemsiz ben neden hala vurulmadım olarak düşünüyorum bir sormak istedim sağolun