EsoMom_ Merve-61 tuzlu su ile sürekli gargara yapıp ağrı olan yanağıma buz koydum iyi geldi ağrıyı da hafiflettti apseyi azaltıyormuş buz :))
bade25 Merve-61 bana da sumak karanfil iyi geldi. 2 çay kaşığı sumak 10 tane karanfil küçük bi dilim limon ve bir bardak suyu 5 dk demleyip ılınınca gargara yapıyordum iyi geldi kesti şu an şükür
AyseAB Merve-61 bende 25 haftalıkken kanal tedavisi yaptırdım hiçbirşey geçirmedi çünkü sürekli tekrarladı doktorum 27.haftaya kadar yaptirabilirsin demişti bence vakit kaybetmeden tedavi yaptırın rahat edin
EsoMom_ Merve-61 ben 7+ 6 yım erken başladı 12 haftaya kadar doktorum erteleyebildiğin kadar ertele agrıyı ona göre dişçiye gidersin dedi o yüzden sabrediyorum sen son üç aya girmeden doktoruna söyle diş tedavisi ol direk canım :)