Kızlar selam 24+1 deyim 2.4 kg aldım acıktığımı hissettiğimde öğünümü yediysem sadece yoğurt ve süt içiyorum bebeğe haksızlık yaptığımı düşünüyorum arada ama kiloda almak istemiyorum sağlıklıda besleniyorum şekerden uzak duruyorum yanlış mı yapıyorum 🥹