38+4 haftaligim ne gelen var ne giden 3 günde bir acilden giriyorum ama hiç sancı çıkmıyor bebek doğum pozisyonunda ama aşağı inmemiş ilk doğumum suni sancı ile oldu ama bebek zayıftı bunda 3500 kilo çok korkuyorum dogumunuz başlaması için ne yaptınız yürüyüş yapıyorum hurma yiyorum ananas yiyorum sıcak duş alıyorum hergun ama yok 😏