Selamlar. 24+5 gebeyim. Böbrekte taş var yoğun enfeksiyon yapıyor diye 6 ocakta stent takıldı ameliyatta anestezi almadım. Şubat ayında yoğun enfeksiyon idrarda kanama hastanelerde damardan antibiyotik tedavisi gördüm. 7 martta acil stenti değiştirdiler. Yine anestezi almadım ama stent taşlaşmıştı çok uzun sürdü acıdan sedyeleri yumrukladım fenalaştım. Şimdi yine enfeksiyon ve mecbur tekrar değiştirmek gerekiyormuş. Artık dayanamadığım için anestezi verecekler mecbur ama bencil gibi hissediyorum kendimi. Bebeğime ya zararı olursa diye🤦🏻♀️ anestezi konusunda bi tecrübesi olan varsa bilgi verirse sevinirim ❤🙏🏼