Mavili7 ya imkanın varsa Yahya Kemal beyde doğur gitsin derim açıkçası. Ben de Erol beye gittim 32 haftalıkken o da çok iyiydi çok memnun kaldım ama doğumum Ankara’da olacağı için mecbur döndüm. Yoksa esnafı düşünürdüm bir de Köyceğizdeki doktorlar çok iyi ama sana uzak kalır mı bilmem. İki doktor var bahar ve Atilla ikisi de çok iyi