Denizz4 cinsiyet değismesi diye birsey söz konusu olamaz , embriyo döllendigi an cinsiyeti oluşur ve aynen devam eder , cinsel organın ultrasonla görülür büyüklüğe gelmesi mimimum 12. Haftada oluşur ve bazen kızların klitorisi büyuk olunca yanlislikla erkek sanılabilir ya da erkeğin penisi küçuktur doktor kız sanar ,birde ultrasonun görüntu kalitesi doktorun ultrason becerisi önemli faktör, yurtdısında tüpbebek tedavisinde cinsiyet tayini yapıyorlar, embriyo iken biyopsi ile ögrenip hangisini isterlerse ona göre yerlestiriyorlar, kısaca iyi ultrasonu olan ve ultrasona iyi bakan bir jinekolog ile sorunu çözumlersiniz