Mertmirzamm Gebelik testi yaptım ama ikinci çizgi dik çıkması gerekirken yatay çıkmış bu olay gibi başına gelen var mı çok az silik
Annem_anne12 Mertmirzamm mutlu resim yazıyorsun google yükle bağlantıyı kopyala yazıyor oradan kopyalayıp direk buraya yanıt kısmına yapıştır demen gerekiyor
Sindirella-94 Hayatım ana sayfaya gel 3 çizgi var ona tıkla resim yükle diyor ona bas fotoğraf çek dicek sonra ra kopyala postuna gel
Sindirella-94 Mertmirzamm hayatım ben yatayım görmedim ki ben mi görmüyorum ya dik ince bir çizgi var