Kızlar merhaba, 15 martta adet oldum adet bittikten sonra 2 günde bir değerlendirdik, hafif bi kasık ağrım var bir haftaya yakındır, ve bugün normalden fazla miktarda beyaz akıntım var adetim gelmiş sanıyorum her seferinde. Hamile olanlar böyle belirli yaşadınız mı merak ediyorum. Ocak ayında kimyasal gebelik geçirdim