Bana 29 haftallıkken 1880 gram demişti doktor. Hatta iri bebek. Sezaryen olma ihtimalin var dedi. Baya bi demorilize oldum. Çünkü normal doğum istiyorydum. 32 de gittiğimde ise normal dedi. Şimdi de 37 de gittim. 3115 gram dedi. Yani haftasıyla uyumlu. Ultrason cihazları yanıltıcı olabiliyor. Muhtemelen doktorun söylediğinin 200 300 gram eksiği doğacak. Zaten doktor da demişti normal baskül mantığıyla ölçüm yapmıyoruz yanılma payı var