Ayazfatos merhaba canım bizde 1 hafta önce gittik 2 li test için doktor görünüş erkek dedi ama daha net demedi yarın sonuç için gidicem hayırlı haber alırım inşallah ☺️
Bu arada özel hast 12 haftadan sonra söyleniyor devlete gittiğin için dememiştir ya sabret yada özele git ☺️