BirNisanmeselesi bence bebeğiniz iri değil sondadan da korkmayın hissetmiyorsunuz ben ameliyathane de taktırdım odadayken korktum uyuşukluk geçince çıkarıyorlar yani 3-3.5 saat sonda takılı oluyor çıkarırken de çok bir şey hissedilmiyor karnınıza bastırılınca rahatlıyorsunuz ben öyle olmuştum tabii ki acıyor biraz ama 2.ye 3.ye gelmelerini istemiyorsanız bebeğinizi bol bol emzirin rahim emme refleksiyle kasıldıkça kanama kontrolü de sağlanıyor yan odamda ki kadın emziremediği için defalarca bastırmak zorunda kaldılar