ayse9898 kızım doğduğunda tekir oğlum 1yaşındaydı biz nasıl koruruz derken tam tersi o o kadar temkinli ve dikkatli davrandı ki şaşırmıştık 😅 şimdi ikinciye hamileyim ve iki tekir oğlanla doğumu bekliyorum ama ilkinden sonra hiçbir korkum yok. Aşıları düzenli, taraması tırnak kesimi tuvalet temizliği düzenli, kuru ve yaş mama dışında da bişey yemiyorlar içim rahat