Kızlar ilk gebeliğim . Hamileliğim gayet rahat geçti bende olan belirtiler de erkek bebek belirtileriydi . Ama ben kız hissediyorum sonra bir kaç kez rüyamda erkek bebek gördüm acaba şakacı oğlum mu olacak diye 😂 Çin takvimini denedim kız aklınıza gelecek tüm saçma şeyleri yaptım kız çıktı 😂 ama bir yanım erkek olabilir mi diyor taki o gün gelene kadar KIZIM oluyor hamd olsun şükürler olsun ve o kadar güzel pozlar veriyor ki annesi kurban rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah ❤️🤲