Hacer_M 19+1 haftalık gebeyim karnimda şişlik var uzaninca bir şey yok ama ayağa kalkınca sertlik var bide hafif ağrı oluyor arada normal diye okudum ama sizede sormak istedim .sizce sorun varmıdır