melismeydan1 29+3teyim, aynı şekilde korkumdan doktora gittim doğuruyor muyum acaba diye, normal dedi benim doktorum. Öyle bir vuruyor ya da hareket ediyorki özel bölgemde hissediyorum ve aşırı sızlıyor, idrara çıkma isteği duyuyorum sürekli. Yolda yürürken bebeği taşıyamıyor gibi hissediyorum. Yemek yaparken iki üç malzeme doğrasam belimden kasıklarıma doğru sancı giriyo. Ama hepsi normalmiş 🙄