Hanımlar merhaba ben adetime 1 hafta kala kadar beta 8 ile öğrendim gebeliğimi 2 gün sonra 29 çıktı doktor bı daha bakmana gerek yok dedi neredeyse 4 katı artmış 2 hafta sonra gel keseye bakarız inşallah dedi
Durup dururken aklıma geldi şimdi kimyasal da ilk seferde fazlaca artis oluyor mu yoksa en başından mi düzenli ilerlemiyor