Az önce vali açıkladı kar yağacağı izin yarın idari izinli olacak hamileler diye. Merak ettiğim konu şu: bu izinden yararlanmak için çalıştığımız kuruma gebe olduğumuzu gösteren bir belge sunmak gerekiyor mu? Ya da böyle bir belge var mıdır? Daha önce deneyimlenmiş hamileler ve annelerin tecrübelerini duymak isterim.