crazyymom Kızlar 21 günlük bebeğim var ve gaz sancısı yüzünden uyumuyor kesin ise yarar dediğiniz gaz damlası öneriniz varmi?
AnayimBenAna_ crazyymom damla değil ama kesin işe yarayan bişey söyliyim, muskat cevizi. Tabiki deneyip denememek sana kalmış 😊
crazyymom AnayimBenAna_ ya onu söylediler galiba sütümün içine koyup vermem gerekiyor ama denemedim kimyon çayı denedim o fayda etmeyince Buda etmez diye düşündüm sabah aksam rezenede içiyorum oysaki
AnayimBenAna_ crazyymom kolik yeğenimde denemiştik anında işe yaramıştı. İlk kızımdada kullandım şimdi ikinciyede veriyorum gazı olunca. Ben çok faydasını gördüm 🌸
Glhayat_54 Aguline surupla çareyi bulmuştum.. Nurse -metsil bunlar hiç işe yaramadı Kimyon cayı yapıp biraz verdiğimde rahatlıyordu oda sonradan işe yaramadı. En son doktora gittiğimde de Aguline isimli şurubu yazdı 1 yaşına kadarda kullanmıştım.
crazyymom Glhayat_54 evet kimyonu bende veriyorum ama oda bir süre rahatlatıyor etkisi geçince aynı maalesef ama şurubu arastircam
Slkmsncemile 1devaannesi kesinlikle benim bebeğimde tek bu damlada rahatladı kaç tane damla denedim öncesinde ama bu çok iyi geldi
Yasemin585858 İlk kızımda doktor bitkisel olan Vicol diye bi damla önerdi çok memnun kaldım ikinciye hamileyim yine onu kullanırım ihtiyaç olursa önerdiğim kişilerde hep memnun kaldı 😊
1devaannesi Slkmsncemile çünkü bende denedim 2.3 damla ama çok araştırıp bunu buldum bu en iyisi cidden
Elifseker Benim arkadaşımın bebeği var 1 aylık ve gazlı bir bebek kolik yani o şey kullanıyor rahatlatıcı masaj yağı clinikid var çok faydasını gördüm dedi göbeğinin üstüne sürüyor eliyle masaj yapıyor istersen bir araştır