Kbrarsln canım bende senin gibiydim herşeye sinirleniyordum, herşeye alınıyordum, ağlanıcak hep birşey buluyordum. Tamamen geçmiyor hepsi ama bir zaman sonra karşındaki insanların da tahammülü kalmıyor sen psikolojini bozduğunla kalıyorsun ve İnan sadece sen üzülüyorsun. Takmamaya çalış üzülme herşeyi hissediyor yoksa bebişlerimiz🤦🏼♀️