Gizemushya evet bebeğim doğdu biraz geç gördüm kusura bakmayın. Alev hanım gördüğüm en iyi doktor diyebilirim bebeğinizi kendi yavrusu gibi seviyor işini son derece titizlikle yapıyor size aşırı güven veriyor motive ediyor benim doğumun gece geç bir saatte oldu o kadar hızlı geldi ki normal dogurdum dogum anında bana güç verdi motive etti çok kolay bir dogum geçirdim sayesinde iyiki tüm süreçte o diyebilirim gereksiz test yaptırmaz korku pompalamaz besmelesiz bakmaz. Vajinal muayene çatı muayenesi gibi alttan bakma durumundada asla oranıza bakmıyor sizi utandıracak hiçbir söylemi olmuyor alev hoca gerçekten bir şans diyebilirim:)