Minnakpopus Anneyim111 bu kadar yüksek normal bir durum değil en kısa zamanda doktorunuza danışın mutlaka
Zarifbblog Anneyim111 tansiyon yüksekliği çok riskli 15 üzerine çıkarsa acile başvur hemen demişti bana kadın doğum doktoru. Bence doktorunuzla görüşün
Miniginannesiiii1111 Anneyim111 gebelik tansiyonum vardı benim diyet ve ilacla ilk oğlumu şükür sağ salim doğurmuştum.sizds diyet ilaç ve bol su tuz sıfır beyaz ekmek sıfır paketli gıdalar sıfır şekilde olacak ben öyle yapmıştım
boncukbiranne 23 haftadan beri uğraşıyorum tansiyon yüksekliğiyle şuan 28im acile gidinn derim protein kaçağı var mı yok mu baksınlar yada enfeksiyon varsa oda yükseltebiliyor ona göre ilaç verirler
boncukbiranne minikkkk_patatessss hayırlısı olsun orada gözetim altında olursnz daha iyi olur benim de aksam çıktı tansiyonum şimdi düsürdm anca 28im bende 30 u görsem diyorum artık