2Princess1Mom highlighter1010 11 saat sancı sonrası sezaryen doğum yaptım. Şimdi ikincide sezaryen olucak mecburi. 😊
012908- highlighter1010 Dogum dogumdur farksiz tabi biri dogum sirasinda öbürü dogumdan sonra zorluklari var.2 Normal dogum yaptim.
Senemturan highlighter1010 normal dogum yapmıstım sabaha karsı sancılarım baslamıstı 9 gibi hastaneye gittim doguma alındım hemen
highlighter1010 2Princess1Mom benim de 2.si zorunlu sezeryan görünüyor. Sağlıkla kucağımıza alalım da 😊🌸
Silan_Abdullah 2Princess1Mom benimde sabahtan suni sancı verdiler taa ki saat akşam altıya kadar sonra sezeryana aldılar kızımın kalbi duruyordu
Raftakilimon 2Princess1Mom neden mecburi mecbur değilsiniz istiyorsanız normal doğum yapma şansınız var Ssvd bi araştırın herşey gönlünüzce olsun inşallah
2Princess1Mom Silan_Abdullah Benimde aynı kalp atışı yavaşladı, açılmada olmadı. Sağlıkla büyüsünler inşallah🤲❣️
Silan_Abdullah 2Princess1Mom açılma oluyordu ama şekerimden dolayı kızımın kalbi kötüye gitti neyseki sağlıklı bir şekilde kucağınımıza aldık çok şükür
Edizhr highlighter1010 bilmiyorum normal dogumdann korkuyorum acı eşiğimde düşük degil ama sezeryanda ayağa kalktıktan sonra kendime geliyorum 😂🤭
Melike_2907 highlighter1010 normal doğum yaptım 17 saat suni sancı çektim şükür normal oldu suan 2. Ye hamıleyım 2 sene sonra inşallah yine normal olur tabi sezeryan da olsa sorun değil önemli olan sağlıklı olarak gelmesi tabi en temızı en güzeli hiç ellenmeden normal olarak doğması ama artık normal doğum oranı azaldı
Bsrass Benim ilkim de sezaryendi ikinci de öyle olacak normalden o çatala çıkmaktan korktuğum için kendim sezaryen istedim ama normal yapana helal olsun en güzeli bence
Esrackc Bsrass eğer bir sağlık sorununuz yoksa normal doğumu bi deneyin derim hem sizin hem bebeğin sağlığı için hem de inanılmaz bir duygu o anı keşke her kadın yaşasa.. Hamile arkadaşlarıma diyorum keşke ben doğurabilsem de sana versem 😂
2cocuk2kopek highlighter1010 zorunlu sezaryen olmuştum ama iyi ki sezaryen olmuşum . Genel anestezi aldım kendi isteğim üzerine ayılınca hemen kendime geldim ve ayağa kalktım
highlighter1010 2cocuk2kopek bunları okumak haftaya sezaryen günü olan bana iyi geliyor çok geçmiş olsun 🙏🏻🫶🏻