Flzmst Bende kullanıyorum makattan tek başıma ama 32 den sonra kullanılmıypr bilginize şöyl bişi diyim illaki zararı var ama erken gebelik şüphesi vebkasılöa ağrrımiçin verildi yararı zararından çoksa alıyoruz maalesef bende dahil