bkdusunenanne bana doğumdan 3 gün sonra kontrole gittiğimde doktorum takın demişti ama ben 15 gün bekleyip önce belime ince tülbent sarıp korseyi öyle taktım şuan 2. Doğumum olcak korse aldım hastane çıkışı tülbent takip üstüne takicak boş gobekle arabada aşırı zor oluyor sallanıyor ağlaya ağlaya gelmiştim bu sefer tedbirli gidiyorum