D_er_ya Kızlar kendimi bildim bileli göz altı torbalarım var ve aşırı morlar bazı dönem dahada kararıyor fotoda filan aşırı kötü çıkıyor gerçekten kullanıp rengi açılan fayda eden bişey varmı aşırı cnmi sıkıyor bu aralar
kutaymoms D_er_ya genetik oluyor genelde canım benimde öyle, küçüklüğümden beri öyleydi hep doğru kapatıcıyı bulmak gerekiyor 😂
D_er_ya kutaymoms öyle valla ama biseyde uygulamadim hiç dedim acaba faydalı bişey olurmu torba gitmez ama rengi acilsada yeter