Edafmo Mtt34 ben ilk doğumumu irmette yaptım, öncesinde de rutin kontroller için irmeti tercih ediyordum özellikle Sezer Beyi. Çok memnunum kendisinden, ikinci hamileliğim yine irmeti ve Sezer Beye takipliyim.
MerveNur- Mtt34 3 yıl önce optimed Seda hanımla doğum yaptım. Hastaneden her şeyden memnundum kafamda soru işareti olan bir konu var ama yine de yine orda olsam Seda hanıma giderdim ❤️
lnbahar Mtt34 optimed egemen beye ben de randevu aldım haftaya cumartesiye. Önceden giden arkadaşlarım memnun kalmış bakalım gidip görcez 😊
Mtt34 MerveNur- odalar tek kişi mi peki ? Doğuma eş girebiliyor mu ? Bide sancı cekerken odanda mı bekletiyorlar acaba
MerveNur- Mtt34 sancıda da doğum sonrası da tek kişilikti. Sancıda az az nstye bağlayıp genelde hareket etmemi istediler o açıdan güzeldi duş pilates topu falan vardı. Sancıda eşim yanımda durdu doğum sonrası görümcemle 2 gün kaldım sezaryen oldum. Pandemide zamanıydı o yüzden çok net hatırlamıyorum ama zaten ev vize deydi eşim çok sık gelemedi. Şimdi alıyorlardır bence ziyaretçi. Doğuma girmedi ama sezaryen de almıyoruz dediler diye hatırlıyorum şimdi nasıldır bilmiyorum
Sedafcn Mtt34 doğuma eş alıyorlarmış yorumda öyle diyodu arkadaşlar odalarda tek kişilikmis bugun hasta yatiştan öğrendim