Merhaba tecrübeli anneler 🥰biz çok şükür 30 haftalık olacağız ve artık doğum sürecini sancılarını şiddetini biraz merak etmeye başladım tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz biraz morale ve tecrübeye ihtiyacımız var sancılar dayanamayacağımız şiddette mi ne gibi tarif edebilirsiniz normalin ya da sezeryanın zorlukları neler ikisini de yaşamış olanlarınız var mı nasıl değerlendiriyorsunuz 🥹