Sengul2256 Kızlar bende pıhtılaşma çıktı bugün beta 86 çıktı kan sulandırıcı iğne ne zaman kullanılmaya başlıyor biliyormusunuz
Aysenur_0046 Sengul2256 bende kan sulandirici kullanıyorum 2 düşüğüm var her gün bi tane sabahları vuruluyorum bebeğin kalp atışını duyar duymaz başlıyorlar tabi sen söyle doktora pıhtılaşma var diye
Grimsi Sengul2256 canım benimde pıhtılaşma bozukluğum var kanda beta pozitif görür görmez başladi doktor ben pazartesi öğrendim salı doktora gittim hemen bugün başlayacağız dedi salı Çarşamba Perşembe 3 gündür vuruluyorum işte
Nurrvldn Cnm sağlıklı kese gözüktüğü an verıyorler ben daha önce 2 düşük yaşadım pıhtılaşmam varmış bılmıyordum suan ıgne kullanıyorum günde 1 defa akşamları sanada öyle yaparlar
Sengul2256 Meryemdd bende bugün muayeneye gittim beta istedi bakalım ona göre hareket edeceğiz dedi yarın yine gideceğim inşallah başlar
Sengul2256 Nurrvldn daha bugün öğrendim doktor beta çıksın bakalım dedi yarına kaldı inşallah bişe olmaz
Sengul2256 Aysenur_0046 söyledim canım paı 4g 4g homozigot çıktı mfhtr heterozigot faktör 13 hetero sizinki nasıl