Melike_2907 oğluma 26 aylıkken başladım arada kaçırmalaeda olsa pes etmedim tam 5 ayda alıştı bezını direk söktüm yarım saatte bır çişe götürdüm sürekli onunla ilgili çizgi film açtım gece uyuduktan sonra bezını takıyodum ama külot bezdi onada külot diye alıştırmıştım ki bez sanıp altına yapmasın diye büyük tuvaletine hemen alıştı ama küçük tuvaletine yeni tam anlamıyla alıştı diyebilirim ama bu süreçte sabırlı olmak gerekiyo çünkü oğlum tam öğrendi diyip başa sarıyoduk sürekli