Merhaba bayanlar idrarında protein kaçağı olupta hastanede yatan var mı 35. Haftamda kontrol için doktora geldim tahlil istedi yaptırdım +1 şekilde protein çıktı lökosit mukus da yüksek eritosit yüksek ve hiç bekledim şekilde yatış verildi 24 saat idrar toplamam gerekiyormuş yarın çıkarım umudum vardı yarın da burdayım 🥹