kızlar iyi akşamlar, çevremde bebeği olan yeni nesil anne kimse yok sizlere sormak istedim. Alışveriş yaptım yavaş yavaş daha 28.haftadayız ama yaza denk geldiği için sıcaklar bastırmadan her şeyi halletmek istedim bir de 8.katta asansörsüz binada oturuyorum havalar iyiyken halledelim yorulmadan dedik.
- göğüs pompası
- göğüs kremi
-emzirme sütyeni ve atleti
- göğüs pedi
-süt poşeti
-göğüs ucu koruyucu
-2 tane pijama
-3 adet yeni ve büyük iç çamaşır
-anne bebek çantası
-biberon
-emzik
-şampuan seti
-tırnak makası
-burun aspiratörü
-serum fizyolojik
-bez
-alt açma örtüsü
-pamuk
-ıslak mendil
-tarak
-ateş ölçer
-leke çıkarıcı
-banyo küveti ve filesi
-sünger
-müslin örtüler ve iki battaniye
-havlu
-çorap
-zıbın (12/14 adet)
-emzik askısı
-emzirme minderi
-sling
-biberon fırçası
-½ tane çıngırak
“kıyafetler çok önemli değil”
bana göre şimdilik yeterli ve temel şeyler sonuçta neyin iyi gelip gelmeyeceğini deneyerek öğreneceğiz bir anda her şeyi almak ve kullanmamak istemiyorum hediye edebileceğim kimsede yok. Şunu unutmuşsun dediğin ve ekleyeceğiniz gerçekten temel ve önemli şeyler nedir ? ❤️